Cream Outlet Sale

Întrebări frecvente - Comenzi

Cum pot comanda?

Este foarte simplu să comanzi de pe site. După ce ai adăugat produsele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul [Către finalizare]. Poți comanda și fără să ai cont sau îl poți crea în pagina de finalizare. Apoi trebuie să completați informațiile de livrare și plată, după care puteți finaliza comanda.

Sunt acceptate și comenzi internaționale?

Cream Outlet comercializează produsele exclusiv pe teritoriul României fără posibilitate de livrare internațională.

Ce se întâmplă după ce finalizez comanda?

După finalizarea comenzii vei primi un email de confirmare, iar noi vom primi detaliile comenzii tale. Aceasta se transmite automat către depozit, unde în ordinea plasării, comenzile vor fi pregătite de livrare.

După ce comanda este pregătită pentru livrare, vei primi un mesaj text cu confirmarea predării la curier și detaliile de livrare.

Ce fac dacă articolul dorit nu mai este pe stoc?

Dacă ai adăugat un produs la favorite sau în coș și acesta a devenit indisponibil sau nu mai este pe stoc, nu mai există posibilitate de a-l comandă.

Pentru a putea cumpăra de pe site, trebuie să îmi creez un cont?

Nu, pentru a finaliza o comandă pe site-ul nostru nu este obligatoriu să ai cont de client. Dacă vei alege să îți faci cont, te vei bucura de beneficii suplimentare și access la istoricul comenzilor.

Cum pot vedea comenzile plasate?

Pentru a putea vedea istoricul comenzilor și statusul acestora, trebuie să te conectezi la contul de client și să accesezi tab-ul "comenzi".

Cum anulez o comandă?

Comenzile care sunt în curs de pregătire pot fi anulate prin apel telefonic la Call Center L-V: 08:00 - 16:00 0745 264 089, 0746 039 857, doar dacă acestea nu au fost livrate.

Pot modifica ulterior adresa de livrare pentru o comandă deja confirmată?

Detaliile comenzilor care sunt în curs de pregătire pot fi modificate prin apel telefonic la Call Center L-V: 08:00 - 16:00 0745 264 089, 0746 039 857, doar dacă acestea nu au fost livrate.

Pot comanda și telefonic?

Din păcate, nu se poate comanda telefonic. Însă, serviciul nostru de relații cu clienții te va ajuta în cazul în care ai întrebări despre efectuarea unei comenzi online, despre o reclamație sau despre procesul de retur.

Pot comanda de pe dispozitive mobile?

Bineînțeles, poți comanda oricând de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decât să accesezi magazinul nostru de pe browserul dispozitivului. Prezentarea site-ului a fost optimizată special pentru dispozitivele mobile.

Există o valoare minimă a comenzii?

Nu există nicio valoare minimă pentru a plasa o comandă.

Folosim module cookie proprii și ale terților în scopuri analitice și pentru a-ți prezenta publicitate și conținut personalizat pe baza unui profil elaborat în concordanță cu obiceiurile tale de navigare.

Prin click pe "ACCEPT TOATE", acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie. Prin click pe "ACCEPT PARTIAL" nu se vor folosi alte cookie in afara de cele strict necesare pentru functionarea website-ului.

Pentru mai multe informații consultă politica de confidențialitate.